Ny dag iallafall

Är riktigt riktigt trött idag. Kunde knappast sova ordentligt. 
Och det hjälpte inte att fåglarna började tjuta när man la sig heller. 
Helt klart en jävligt lyckad kväll igår. Men jag tror att dom andra hade lite roligare än mig =(
Låten nedanför är iallafall min nuvarande favoritlåt. 
Älskar dom där änderna/ankorna när dom kör igång med ''discot'', dom har en
sån skön stil på dansen och ser så luriga ut haha.. Hundra stjärnor till den..

Har nyss lyssnat lite på Norges bidrag som vann.. Duck låten skulle vart med och vunnit ist..
Blev nedröstad igår när det gällde eurovisionmys =( men jag får väl vara glad, fick ju
lyssna på min japanlåt UNGEFÄR TRE TUSEN GÅNGER NON STOP..
(Jag som sa åt på skarpen sen om avstängning haha..)

Nä äta frukost och börja med disken.. 
(ska städa också medans J går upp och plockar pinnar)

Hoj



Kommentarer
Postat av: Jennie

Snygg bild :)

2009-05-18 @ 16:28:51
URL: http://jennahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0