Moln

Det är fel på mina fötter!
Dom gör ont där i hälen.
Jonathan säger att det är för att jag blivit tjock..
Jonathan kommer att få massera bara för det.

Är riktigt trött. Trött på allt. Trött i ögat och trött trött trött. 
Fixade en mobil åt pappa idag, han ska stänga av sin hem tele.. 
Spara pengar tycker han. Jag tycker att istället kan man minska på
alla dom där tv kanalerna.. Där sparar man mer pengar.
Sjuttioelva sportkanaler är för mig idioti. 
Ge mig animalplanet körde jag med i två år, men inte fick jag det inte. 

In i duschen och sen vila kudde..

Btw, folk kan faktiskt lära sig ringa på en anständig tid ist för vid 23 tiden..
(mummelikön)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0