Måndag..........Igen.....

Då sitter man här igen. Måndag och söka jobb i två timmar.. 8(
Förstår inte meningen alls. Inte ett dugg...
Är inte på något bra humör idag heller, helt off och stört sur.
Stackars J som fick skäll imorse.. Men snooze är ju viktigt.
Och att blli
Höll på att slå min min mobil ett tag också...
Måste nog träffa Wilma snart alltså..

På Aftonbladet kan man idag läsa om kvinnor som blivit mördade
av sina män. http://www.aftonbladet.se/nyheter/153kvinnordodade/
Ska läsa det var när jag slutat.
Man anar ju att det också kommer att handla om Candra..
Så jag gråter nog hellst nån annanstans än på jobbet.

Tankarna går ofta till Candra. Är så fruktansvärt arg.
Arg på honom och arg på mig själv över att vi tappade kontakten.
Måste säga att jag och Maria är duktiga på att gå och hälsa på henne vid graven.
Men det är jobbigt. Inte en enda gång som ögat är torrt.

Nä ge mig ett järnrör och släpp ut fanskapet i fem minuter så ska vi se vad man kan hitta på.
Det är på gränsen till att man skulle sänkas till hans nivå.. Men den jäveln förtjänar inget annat.
Eller jo livstid. Inte sån livstid som finns i Sverige, utan riktig livstid.
Och han ska sitta nånstans där han inte får det lätt.
Vatten och bröd.. Möggelbröd. Piska och spikklubba.

Att han skulle bli stenad skulle kännas ganska bra.
Finns många som skulle kasta armarna ur led.
Kasta och kasta tills han ligger livlös och då kastar man lika mycket till...

Fan nu blev jag mordisk idag också. Men handlar det om honom så kan man
inte bli annat... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0