Jahass

Då sitter man här igen då.. Strötittar på jobb och söker på en massa skit..
Varför jag inte hitta en trisslott på hundra miljarder ist så slipper man allt..
Köpa en liten stuga nånstans i Norberg som man rustar upp och flyttar in i..
Skaffar en liten hund och en tjockis katt som får springa lös hela dagarna..

Bara käka god mat som man är sugen på och bara glassa helt enkelt...
Stugan ska vara sådär sne och mysig.. En liten bastu ska jag ha också..
Bubbelbadkar (jakkuttsi) ((Stavning femåring))

Sen ska min grönfingrade syster få fixa lite trädgård..
Hon är väldans duktig när det gäller det..
Usch vad jag saknar Kia kännde jag nu..
Hon fyllde år nu också och jag har inge cash på mobilen så jag kan gratta. =(
Men jag får styra upp det sen..
Missar ju alla hennes samtal också..

Oh.. Saknar allihopa föresten..
Lotta. Sabina.. Kenny...Veronica....Rebecca.....Sofia......Kenneth.......+Alla andra...

Är jävligt orolig för min pappa också.
Mår inte nå riktigt bra över att han sitter där hemma själv med stroke risk..
Måste åka hem nån dag i veckan och hjälpa till lite...

Bläh.. Mitt psyke är inte vad det brukar vara.
Känner mig riktigt osäker på mitt humör.
Kanske måste ta mina omega 3 tabletterna regelbundet för pms haha.

Nån som ska skita i att rösta nu när det är dags?
Isåfall kan du komma hit så får du smisk.. Garanterat
Och klart att du måste rösta RÖTT också.. Annars blir det smisk med järnrör haha.
Nä gör hur du vill, Sverige kommer nog aldrig bli som jag vill endå..

Kan inte släppa det där testet jag gjorde på facebook..
Vilket parti är du?Jag var Sverigedemokraterna..
Helt sjukt.. Mår fan fortfarande dåligt över det..

Jonas- Jonathan, går du och skiter åt mig?
Jonathan- Ja om du går och röker åt mig..
(Jonas går och röker, Jonathan går och bajsar...)
Efter en stund..
Jonas- Vafan, jag är ju fortfarande skitnödig..
Jonathan-Och jag röksugen...
(Båda går och gör sitt)

Jonathan spatserar och pratar..
-Ånej nu måste jag gå så där backtripp, back...back..öh, vad heter det?
Jonas- Gå baklänges..

Haha..

Dom var rätt så roliga i Lördags får shåre!

Och en sak är säker, när jag får cash på min mobil så ska jag ringa och väcka Jonas
VARJE DAG KLOCKAN 06.00.....
Det kan du se fram emot Jonas =) hehehe...
Retstickor ska ha vad dom förtjänar ;)

Måste också fixa min jävla design nån dag. Vetttetusan vad jag gjort för
att det ska se ut såhär.. Man kanske kan betala någon för att göra det?

Jag- Varför ligger det en krona i duschen?
Jonas- Varför ligger det inte alltid en krona i duschen?


Åfyfan va det är tråkigt att sitta i den här jävla datasalen...
Får ingenting gjort heller.. Vill nog inte få något gjort endå.
Tappat suget totalt...
Just nu är nog hela världen full med tappade sugar..

Blah blah blah. Hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0