Jag kanske är lite sen med detta

Men det finns nog nått ordspråk som säger att det är lungt. 

Vi var ju till Romme i vintras.. 
Här har du lite bilder från då..


På g till Romme...(Väldans tidigt)
(Drack min första kopp kaffe som man köper)
(efter några mjölk saker och hundra rör socker smakade det galant)


Och här ser (vi såg iallafall) man backarna..
Maria höll på att dödens dö, hennes första gång.
Min andra gång.


Väl framme bestämde vi brädor..
Jag fick den rosa =) Lånade av Johanna. 
Maria tog den här och bjöd på gratis reklam för axa.



Inne i nån stuga och blir hjälpta av proffset Johanna. 
Från v: Johanna & Grodis


Såååå jävla stora..Och snöret var bara fransar.. 


Tre brudar på toaletten=galen hönsgård


Då stod man på brädan..
Var jävligt svårt i början men sen tog det sig..
Och jag kan ju tillägga att dom tvinga upp oss i största backen ist
för barnbacken jag är van med =o


Maria tyckte det var läskigt... 
Hehe dom första hundra metrarna av backen gick lite segt för henne. 
Fem meter, arselet..Fem meter, arselet..
Så i slutet tog hon av brädan och gick ner hundra m innan hon börja köra.. 
Så det låg en förbannelse för henne dom första hundra får shåååår..


Här väntar jag och Johanna på Grodis nedanför hundra m gränsen hehe..


Vi drog och käkade efter ett tag...
Och HERREJÄVLAR va tjatter det blev om dom där pannkakorna..
Dom satt och dividerade surt över att ge 90:- för skolmatspannkakor och sprutgrädde.
Vet ärligt talat inte hur länge jag fick höra på det där men irriterade var det.


Jag och mobilen är inte överens om vart man ska lägga skärpan..

Alqaida Maria sponsrar gryn

Jag ser liten ut som vanligt...



Alqaida Denise också.


När vi hade blivit proffs så var det dags att åka hem..
Vantarna var kanske lite blöta.. Men jag tycker vi var jävligt bra endå.


Banankola & varm choklad gjorde underverk.. 


En slutkörd Maria


Maria blev en pudel


Nockade Maria med brädan första gången vi skulle av den läbbiga hissen eller 
var det är. Lift.


Blev donken på hemvägen <3


Marias röv hehe


Marias knän... *blåsa*


Mina spindelben.. 

Dom som åkte var Maria, Jonathan, nån snubbe, johanna & jag. 
Ap kul hade vi och jag hoppas att vi nästa år hyr en stuga och stannar längre.. 
Hoppas att du godkänner att jag lägger ut alla dom här Maria. 
Annars kan jag ju trösta med att antalet besökare är lika med noll..

Ja nej, om man skulle göra lite nytta?
J har redan diskat, gjort kaffe åt mig, dammsugit och torkat..
Känns som att jag 
är lat. 

Nä, ta en cigg och duscha kanske? Luncha snart också. 
Hoj så länge. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0