Jag hatar det här

I fredags fick jag reda på att jag bara kommer att ha jobbet kvar till sista Augusti..
Ingen förlängning alltså... Klart jag blev ledsen men idag fattade jag tydligen allt..
Hur jävla kul är det att gå till jobbet nu liksom? Har sminkat mig tre gånger hittils på jobbet,
gråter fan stup i ett...

-Men du kommer ju få a-kassa iallafall..

Mmm kul.. A-kassa på den här lönen känns ju tryggt..
Är fan riktigt nere. Känns som allt kan ta sig i röven.
Palla bry sig nu? Nä.
Undrar hur lång tid det tar för herr alkohol att komma in i mitt liv igen då?
En vild chansning på några timmar...
Så jag är ledsen, den gamla Denise kommer att komma tillbaka..
Men jag bryr mig inte.


.......

Hände igår då?
Gjorde något riktigt dumt. Blev förbannad (läs förbannad) på J och drog iväg..
Sur som jag var så gick jag till hyttruinen av ren jävla ilska.. I regn och kyla..
När jag väl kom fram hade ilskan tagit slut..
Gissa om det var kämpigt att gå hem dom där två timmarna...
Och jag hade inte ätit någonting heller så jag fick leva på violtabletter som färdkost..



Sen kom Maria och Bam över till J.. Satt och snackade mm...
Vaknade fem imorse av någon anledning, blev rejält rädd när jag såg en liten Maria i fotänden av sängen.
Det lilla trollet hade legat där hela natten utan kudde eller täcke.. =(

Grymt jobbigt att gå upp idag.. Istället för en person som fick sova vidare så låg det tre stycken där
medans jag kröp på golvet i ren jävla missär till toaletten för att sätta på sig fejset som bara försvinner hela tiden.

Var hem i fredags.. Skickade iväg pappa till Milla så att jag fick lite lugn och ro med Wilma.

Min lilla älskling har mens.. Och hon skäms..
Försökte få henne på bättre humör med att säga att jag också hade mens.
Men antingen förstod hon inte eller så fattade hon att jag ljög...
En ny fin grej fick hon då också.. Med en liten boll på.. Väldans uppskattat..





Alice hade massa fästingar, så det blir till att punga ut med fästingmedel igen då.
Och p-piller.. Plus F-medel till hundarna också.. Avmaskingsmedel också.
Btw, Nella (den lilla hunden) är nog den glassigaste personen jag känner.
Hon går runt och glassar samtidigt som hon låter som en gris. Så söt så..
Man kan inte tro att hon är 15.. Eller vad hon nu är ... Nått sånt.. 14 kanske?

När Milla skaffade henne så hade hon varit med om massa hemskt.
Uppfödaren som hade en hel del japanska chin's bara sket i dom och
drog till något annat land.. Så hundarna fick klara sig själva utan mat och vatten i ett hus.
Dom hade tydligen käkat på dom som hade dött och grejjer..
Hemskt.. Men hon hade ju tur i slutändan, kom till långbacken och fick glassa.

Nu sitter man här och söker jobb igen då.. Fuck off.........
Helt jävla värdelöst. Och sen blir det plugga matte. Mer värdelöst..
Och sen ska jag ha möte med coatchen..RIKTIGT JÄVLA VÄRDELÖST!

Nä. Dom där timmarna till alkoholen får nog vänta. Har jag
klarat det till nu så kan jag klara den här dagen med...

Btw.. Är inne i nån jävla svacka.. Förut kom det nya bilder på mig stup i ett
men nu har jag fan aldrig kännt mig fulare så du får helt enkelt klara dig utan.
Rynkig, småfet mage, narig, torr, ful hud, fult hår, allt är bajs.
Jag är gammal och det går utför nu. Nu kommer jag bara blir fulare och fulare.
FYFAN VA LIVET ÄR HÄRLIGT!!!!!

Förut var man iallafall lite söt, nu är man en avdankad städkärring som inom kort inte ens kommer vara det heller.
Lika bra man går i förtidspension och blir en storpundare.

Sitta där i rullstolen och dra linor tre gånger i timmen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vännen! :( <3



Jo det var den regnbågen som hade en svagare brevid.

Vi ska gå och bada ikväll igen. Ska ni med? :)

2009-05-11 @ 13:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0