Fy och blä

Jag mår verkligen piss. Imorgon är det jag som åker och hälsar 
på mina bebisar. Wilma. Alice. Nella. Henke larsson. Ullis. (+alla möss i hönshuset)
När vi satt och käka sa det bara pang och gråten var nära. 
Var hur hungrig som hellst men det försvann .. poff...

Inga planer what so ever idag. Röka med Maria. Gunga lite. 
Förmodligen få ett psykbryt.. 

Imorgon är det dags att jobba igen då. 
Varför i helvete bad jag om att få börja tidigare?
Visseligen är det ganska päst när man väl kommer dit.. 
Moppa lite, dricka kaffe och babbla lite innan rulliansen börjar. 

Alltså jag behöver verkligen gråta ut allting. 
Men om jag väl börjar fiinns risken att grannarna börjar undra.. 
Det är därför gott folk man ska ha hus mitt ute i ingenstans.. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0