Arbetsförmedlingen

Kan inte nån ta och rövknulla upp hela jävla arbetsförmedlingskåren?
Liksom ställ er på kö medans jag sätter på mig en strap on..
Fyfan sikket mög det här är...
Varför söka när man aldrig får nått?

NääääÄÄÄÄÄ.(betoning på ÄÄÄÄÄ) Jag vill hem nu..Sova utan smack..
(J som jag bor hos nu har en förmåga att göra väldigt ljudliga smack när han sover.. )
((Låter värre än när wilma slickar sig i röva tammefan haha))



Varför göra lagliga saker olagliga?
Varför inte göra olagliga saker lagliga istället?
Regeringen kan också behöva ett gumpknull för sureriets skull.
Sätta på Fredrik R så skiten skvätter.. Haha.

Rök ner er jävla asshole's..

Ut med dig och plocka lite svamp åt stolsittarna där i rosenbad..
Varseeeeegooooo Fredrik, ta tills du skäms..
(Fredrik stoppar hela korgen i käften och får plötsligt för sig att göra någonting bra)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0