Valet i kvalet

Höhö blir ingen digitalkamera heller.. Det blir en data skärm och
Nintendo Wii med två st spel. =)
Så röjjkvällen byts ut mot en soft spelkväll....
Vet du något om Nintndo Wii och vilka spel man ska satsa på?


Pallar inte följa med J och P till Avesta, stannar helldre hemma och städar undan. 
Man har ju bivit lite lat på sista tiden =)

Fan semester har jag nu också =) Den ska innehålla mycket sova och päääsa.. =)
Tror inte att jag kommer hålla mig borta från jobbet särskilt länge, måste ju komma 
och hälsa på.. Kaffe vetty.. 

Känns surt att Ulrika bara ska gå med mig sen en kort tid, man har liksom vant sig 
att ha någon man kan prata med nu. 

U-Vem är Nasse? 

Haha =)

U- hur föder fåglarna?
Kommer alla ifån ägg? 

Heheheeheheheeeee =P

Här en bild på en av alla våra vänner på jobbet...
-Öhhh du där, ut och ge mig macka.. typ
Tvättade skitfönstren nu nån dag här också.. 
Och torkade och sopade ute..
Var så skitigt och dammigt när jag sopade så att hela snoken
på mig var full i svart damm när jag kom in. 
U körde microna och det andra.. Shiny värre =)
Konny torkade mushen med lilla nallen så hon fick följa med i tvätten.. 
Och självklart ska hon ha mysigt medans hon och hennes tröja torkar!


Vi har bytt toapapper... Köpte det där designpappret dom kör med på reklamen.. 
Hade höga förväntningar men pappret var lika snuskigt där i när man skulle spola som
det billiga pappret som liksom river i stjärten. 

Sen idag har jag lärt mig hur man gör isbitar... 
Mina livserfarenheter bara skjuter i höjden.. 

ice ice baby... eller water water baby....

Godaste proteinet någonsin. Smakar banan och påminner om milkshake..
Jämfört med det som vi haft tidigare är detta over the moon bra..
Jag tror detta är det iallafall. Haha kul om det är nått annat. 
Rest my case...

Men åh. Bussen går inte förns fyra och elgiganten stänger tre... Vafan!!!!!
Han får cykla.. Nämde jag att jag har cykel nu? En grön söndrig sak..
Så nu är det du och jag blondinbella.. 

Det går frammåt i våran relation.. Tills han fräser och jag skrikandes springer hem 
med gråten i halsen haha. Disken var det ja. Suck. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0