Så vad blev det?

Papi har lärt mig att alltid ta flera röstsedlar som alternativ så 
ingen kan se vad jag röstar på..
Även om jag inte bryr mig om folk vet så gör jag det..
Alternativen var:


Och jag röstade:

 

Yäpp yäpp yäpp....

Jag är så trött så trött så trött..
Helt slut och jag pallar inte ens glo på film som planerat.
Ska vänta in J från gymmet sen ska jag in i duschen för uppfräschning och läggdags. 

Min mobil har pajjat också..Nätet är inte som ett nät ska va.
Mer mos och katastrof.
Ser ut som fan nu. Helt blå i ansiktet haha. Anledning tandkräm + lösning. 

Jag vet inte. 
Trött.. 

Tror du att det är dags att frysa av? Haha. Fan, är tillochmed för pömsi för 
att prova violglassen jag köpte idag... Får bli imorgon ist.

Ville gunga så efter ica blev det ett tjyvgung
Han är en jävul på falafel i pita.. Klagomål över möjligt stavfel hänvisas till kommunväxeln..
29000 är nummret. Hälsa från turtle...


Nu hörs gnissel i trappöppgången så J är på g upp.. 
Hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0