Morgonstund har guld i mun

Har suttit här och vaknat till en stund nu. (jag menar gå upp självmant vid åtta är inte illa)
J och jag ska åka till Morshyttan idag och fira den underbaraste ♥Sabinan♥ som finns. 
Tror han är lite nervös..Det blir 25-30 pers ca och många av dom är släktingar.
Får se hur mina systrar tar hand om han sen haha. 
Mamma kommer också vara där...Så det är jag lite nervös för.. 

Har varit helt slut dom närmaste dagarna.. 
Har inte funnits i min värld att göra någonting annat än att sova.
För lite vitaminer och stuff kanske?

Det har ju börjat gå en tjej med mig på jobbet....
18 år och hur jädrans pigg som hellst. 
Man känner sig som värsta gammelkärringen haha. =)
Men det går iallafall hur bra som hellst och hon är super.

Nä om man skulle ta och få upp J?
Brukar ju inte vara så duktig på det... 
Lite lurendrejeri kanske man ska köra med?

Jaja 

Hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0