Men

Kom på att jag nog fortfarande är lite scared för hamstrar..
Kommer ihåg Lucia jag hade. En hel vit liten hamster som
fick ett sågspån i ögat så det trilla av. 

Sen rymde hon och var borta i två månader.. 
Tillslut hittade min dåvarande bästa vän Elina henne. 
Hon hade blivit helt crazy.. Fräste och attackerade mig.
Hon hade nog levt på gamla popcorn under soffan och cola spill på golvet. 
Inte undra på att hon var galen..Snuttan. 

Sen kommer jag ihåg en hamster som jag fick ha på foder också. 
Candras gamla hamster. Den hade en stor böld på ena tassen. 
Rymmde den med. Skuttade in till pappa som sov.
Han fångade den i tro av att det var en lämmel. Haha. 
Skulle precis släppa ut honom när jag kom...

Vafan, vart kom hamster ältandet ifrån?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0