Jahass1000

Nu ligger det en sjukling i sängen. 
Och så ska han börja jobba på Tisdag.. 
Hoppas att det hinner bryta ut ordentligt innan..
Stackars lilla J..

Ska hoppa i säng nu och fundera ut hur jag ska göra med vissa. 
Jaja. Natti natti på sig. 

Pössikram/ Dajnajs


J's försök till ögonbryn haha. Sen spårade det ur...

''Bebis hörnan''

Längtar efter Wilma. (Här en bild av dagliga kvälls massagen.)

Sova var det ja. Ganska slut. Alvedon kanske jag också ska knapra i mig?
Måste iallafall dra till Jobbet imorgon. Inte lång tid kvar av anställningen =(
Och vad vore en måndag utan att reta gallfeber på CL? HAHA.

Snart blir det en ny digitalkamera iallafall. Och som det verkar en ny phone.. 
Ska självklart köpa en likadan jag haft i snart tre år va? två?
I LOVE IT! Fast ska nog uppgradera färgen lite..Svart eller guld.
Eller? Jag kanske inte ska köpa ny iallafall.. Man kan la lämna in?
'Man är ju liksom lite fäst vid den..



MEN FÖRFAN DENISE.. HOPP I SÄNG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0