Jag kommer ingenstans

Sitter som fastklistrad i Marioparty 8.. Not good. 
Eller iof så har jag SEMESTER så ett antal timmar framför spelen gör knappast något.
Spelen vi köpte är bra på sitt sätt allihopa. 

Och jag är bajsnödig.. 
Dricker öl också.   3,5... Det får jag också tycker jag.
Det är mycket få i semester ;)

J är och tränar AS USUAL.. 
(går och bajsar)
Han är så stolt så för att han har blivit större.. Duktigt duktigt....

Nä. om man skulle ta och fortsätta spelet?
Har du något wii spel tips?

Det här är de enda jag har..: 


Måste köpa ett kollegieblock också. 
Denise ska skriva flera handskrivna brev..Jäpp Jäpp...
6 stycken blir det. 
Personliga ''ursäkter'' eller vad vi ska kalla dom.
Känner att jag har några saker att reda ut med folk och jag gör det bäst på papper. 
Utredningar, ursäkter, betydelser och annat. 
Blir personligt men det är dom värda. 
En av brevmottagarna är min förra advokat.. Vill skriva vart jag har hamnat i livet och samtidigt 
ge ett stort jävla tack för både hennes jobb och stödet jag fick. 

Har varit förslappad när det gäller att förklara för folk vad dom igentligen betyder för mig. 
Men nu lilla vän, nu ska det skrivas. 

Men först kollegieblockshandling.. Och innan det: En hel jävla dag med spel.. =)

Hojs...

Hej då gamla skärmen..

And hello to you!A MåbajlHåller. .. Even to pencils.. (wow)

Såo frääääsch änd såo kleen kleen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0