Ibland måste man ta i med hårdhandskarna och säga vad man vill och menar

Här sitter man utan cigg men med en sofieeeeeerooo.
J är och tränar och jag är utgång sugen. 
Bara liksom ut och träffa folk. Ta en öl i solen och bara päsa. 

Vi får la se om det går att ''pubisera'' det här då, det har ju knappast gått
som smort idag... Ungefär 70 000 försök åt helvete.. 

I go bananas

(gammal bild, iaf halvgammal)

Lyckats förstöra persiennerna också, titta så fint:


Troligtvis kommer det att fungera att lägga ut detta...
Tråkigt att man inte hade någonting vettigt att skriva.
Men fint väder är det och man har en öl. 

Du vet den där bölden vid troskanten som tittar fram ibland? 
Just nu är det ett fett blåmärke och ett öppet sår som det liksom
sipprar kött och vätska ur.. Man kanske skulle ta att kolla upp det där som 
Maria säger?.. (Och sagt rätt så länge nu)
Nått jävla vajsing är det ju..

Hoppas hoppas att det blir utgång ikväll, om så bara för femton minuter. 
Behöver ha lite flax under armarna och träffa allt det dära folket igen.
Portanfolket. Du vet dom man bara pratar med när man är full?

Så kul verkligen det här med alkohol.. 
När man träffar någon man inte tycker om så ska man mot alla odds stå och
beklaga sig över att ''relationen med mig och den'' är en fel relation och att om vi 
skulle ta och blaaaaaaaaaaaahblaaaaaaaaaaaah jag orkar inte avsluta meningen. 
Fanns det ens någon mening?

Hur som hellst är det som att ta e...
Även om man igentligen hatar den personen så ska man självfallet älska personen 
när man inte är vid sitt sinnesfulla bruk....

Och tiden jag vart vid mitt sinnesfulla bruk i mitt liv 
är inte lång.. Haha =) 


Finns det något värre än omaka strumpor?
Finns det något bättre än omaka strumpor?
Krig är värre och chips med dipp är bättre.. 


För att det faktiskt finns Liiiiite Denise Dajnajs Dellinore Nisan Bergman i lägenheten. 
Här två av mina fillisar. Samlar på dom. 

All My Babies... 
Ska fixa ett sånt där ¨¨tittskåp¨¨ till dom.
Ligga sådär i en påse kan la inte va spec kul?
För är det nån som är omtänksam så är det inte jag. 
Haha =) 


Vill göra något med hårhelvetet.. Färga. Har ju inte färgat det på nått år..(snart två?)
Man har ju fyra bruna hårfärger hemma, men jag vette katten alltså.
Viljan ligger i 4 fack.. -Vill blondera mig facket. -Vill ha riktigt brunt facket. 
-Vill ha svart facket och -vill ha rött facket.

Något måste iallafall göras. Problemet är bara att även om jag inte färgat det så 
är det i det risigaste laget som vanligt. 

Nu hörs Jonathan i trappen.. (gnissel skon garanterat.. haha) 
Jaaaajaaaa Hojs.. Så länge..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0