Hur fan ska man orka?

Igentligen vill jag bara krypa ner under täcket och sova i hundra år.
Meeeeeeen istället måste man in i duschen och raka muffen. 
Det kommer att påminna om en skövlad regnskog när jag är klar i duschen. =(

Och sen har vi torkningen. Jag pallar aldrig 'torka mig själv' så jag sitter på toaletten och 
torkar av mig själv i cirkus 15 minuter varje dag haha.
Bara sitter och funderar... Torktiden och skitpauserna ger ALLTID de bästa flummtankarna. 

Och efter det så kommer ju sminkningen.. 
Det tråkigaste av allt. Samma samma samma. 
Och ALLTID blir strecken olika.. ALLTID. 

Och nu kom jag på mig själv med att bara skrivit en massa skit som vanligt. 
Men det är min skit iallafall. 

JAG ÄR TRÖTT!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0