Helgens bravader hette det ja

Först av allt vill jag passa på att be om ursäkt till :
Jonathan, Maria, Andriette & Patrik för fylle samtalen i lördags..

Denise drack 4 öl och blev STUPPACKAD..
Hade hållt på och ramla, däckat, svirat och babblat i mobilen..
Vaknade på köksgolvet med ett täcke över mig..
Gick upp och la mig i god tro att jag inte skulle bli bakis. .
JO JAG TACKAR!

Jag spydde ner hela mig, sängen, golvet och en ica påse blev nästan full.
Av någon anledning så var toaletten uppe ur funktion..
Så en påse blev räddningen..

Tror aldrig jag spytt så mycket i hela mitt liv..

Så nu gott folk, nu dricker hon inte en droppe till...
Och det är dagen efter dagen efter så när man säger det då så gäller det!

Är fortfarande ur banan, mår pyton och kroppen undrar vad som hände..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0