Gårdagen

Blidde Kia, Mats & Becca som hämtade oss igår ist.. 
Så tjusiga så, speciellt lilla beccs som var söt som socker till tusen. 
Vi kom la 10 minuter försent men själva maten var det också så det var lugnt.
Träffade ''midsommar gänget'' igen. Tords föräldrar, syskon, barn. osv osv. 

Så kom Sabina.. Fint folk kommer alltid sist ju. 
Så söt så söt. Och egen designad klänning. Muscho muscho fin..
Här håller hon på att öppna alla presenter.. 
Fick en massa fint.. Smycken, koppar, glas, en sån där grej, klocka armband (kanske ingår i smycken)
Sen fick hon cash av mig och min bror... Fantasiernas mästare nr 1 och 2 haha. 


Smörgåstårtan och fikat var ap gott.. Mumma mumma mumma. 
Trevligt folk och trevliga djur... Jonathan fann sin bästa vän, Victor.. (Katten)
Och hubbe satt bredvid med stånd och blev klappad...

Jonathan kläckte ur sig bådwe det ena och det andra vid matbordet..
-HÖHÖHÖ titta hubbe har stånd..
-Haha titta det ser ut som jag har en fitta på fingret...
osv osv..
Och vi satt vid barnbordet.. haha.. (Verkar som jag aldrig kommer att
växa upp i släktens ögon så jag får sitta med gammeltackorna..)

Blev lite kubb med ungarna.. 
Lag uppställningen såg ut såhär: Jonathan, Sabina, Karl och jag.
Mot 4 st småttingar....Dom vann haha.. 

Mamma var ju där också.. Mina systrar hade varnat mig för värsta chocken..
Och chockad blev jag.. Sen i påsk har hon tydligen loosat 20 kilo..
Hon var så darrig, gamlig och nedbryten så att det var hemskt.. 
Det var riktigt hemskt alltså. Får passa på att umgås mer med henne. 
Med båda mina föräldrar off course.. 

Tycker det gick över förväntan med första gången dom träffade J. 
Han var trevlig., dom var trevliga. Och alla mina systrar och min mamma
sa åt mig att vara rädd om honom.. Naaaaaaw...

Drack tre glas rött igår. Blev inte kokkobello.. Det blev några andra =)
När det är dags för en sån här släkt grej så kan man garantera att någon
ramlar och slår sig, ramlar i poolen eller nått.. Och så blev det ju..

Sov inte över där, J mådde inte alls bra.. 
Så vi kom hem vid tolv tror jag, jag ville på utgång och kolla raggare men 
det blev sussa så att han skulle bli bättre. 

Fick ett par kort på mig och Sabina igår..
(efter dom cirkulerat runt bordet och skämt ut mig haha)
Så här har du dom...(kort tagna på kort är inte det bästa men det får duga)

Värsta Pippi Långstrump mostern..Lika stark idag...Haha

Jävlar vilken tydlig bild.. Badtajm iallafall. 


Dom sa att jag hade varit svartsjuk som fan på Sabina i början..
Inte undra på det, här hade jag haft Lotta för mig själv så bah kommer hon...
Och tur var ju det. För en bättre vän kan man leta efter. 
Är så jävulskt stolt över henne. 

Nä nu tror jag att jag ska hoppa in i duschen och fixa till skiten innan 
jag och pappa ska dra och rösta. 
Det kan hända att jag inte röstar vänster.. (Kuslig musik i bakgrunden)
Så vi får la se vad det leder nånstans.. Vem vet, jag kanske är en sverige demokrat längst in
som facebook sa? haha NOT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0