Fredag

Vette katten vad som händer ikväll.. 
Vill röjja men endå inte.
Just nu sitter jag och Jonathan och spelar super mario galaxy och tar en folkis. 
Jonathan spelar om man ska vara petig..

Stallet i Norberg idag =)
Har kommit in där EN gång... Men det var för brorsan var med haha. 
Så om det blir utgång kan man med säkerhet veta att är det leg kontroll så 
kommer man inte in.. As usual..

Har fått psykbryt på två personer idag.. 
Dom är inte kvar i mitt liv mer. Ingen större förlust faktiskt..
Häcklar man någon som knappt kallnat så har man lika mycket i hjärnkontoret
som lilla kissiemjaou. Haha. (som förövrigt verkar spårat ut totalt)

Nä men lite folkvett ska man baske mig ha! 
Även om man inte känner personen och personen är föfföljd av rykten och
elaka påståenden. Visst jag kan ha fel och isåfall är det förjävligt..Men...

Folkvett är iallafall folkvett......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0