Denise Sletgris

När blev jag är Sletgris?
Har jag alltid vart det? Nä.
Du kunde la sagt i tid när det började gå utför?

Självförtroendet är i botten och jag är tammefan trött på det. 
Terapisamtalen kan glömmas bort.. Jag började där för att det skulle bli bättre, inte
för att jag sen skulle ha ännu svårare för ''vissa ''hus'' ''sysslor'' HOST. 
Och det är svårt och jobbigt.. Speciellt nu.. 

Alla tankar om fettosvinet snurrar i huvudet. 
Men det är inte lika mycket hat nu. 
Hatet har flyttats till hans lögnaktiga familj..
Han kan ju inte rå för att HAN ÄR DUM I HUVUDET. 
Och tro mig, det är han.. 
Hans familj högg mig så otroligt i ryggen, fega kräk. 

Tankarna om han och att han skulle ljuga var ju en självklarhet men 
att dom jag faktiskt litade lite på och respekterade skulle ljuga så jävla
mycket kunde ingen ha förberett mig på.

Kommer ihåg när jag fick hela pappersbunten med förhör och shit..
Satt på toaletten och sket när jag läste polisförhören av hans familj. 
Jag blev så arg att jag sprutlackerade toalettstolen av ilska..
Sprang förbi en förvånad pappa och hans sambo innan jag drog ut till
vägen och började kasta sten.. Haha. 
Har en tendens att alltid gå ut och kasta sten eller sparka
på pinnar som ligger och skräpar.. Gråter som en liten bebis. 
Och det slutar alltid med en sak: Ont. =)
 
Nej, jag har faktiskt en annan sida som jag ska ventilera sånt här på.

Gömde be C att köpa frukost åt mig imorse.. (snickers)
Men sen när jag kom till jobbet så fick jag en sån där snickers med massa
snickers i av Ulrika.. Snacka om bra början på dagen =) Blidde fan lycklig haha. 
Så tack tack =)

Måste fan köpa en digitalkamera nu i veckan. 
Idag har jag haft tre jävla chanser att knäppa kort på olika fågelungar men 
dom är så långt bort och mitt zoom shit suger.. Så kamera yes yes.. 

Svooooosch jag vill ha mina tio tusen skattepengar nu tack..
Det är iallafall denna vecka man får dom så man slipper vänta så länge. =)
Fundrar på IKEA då.-. Och lite hemliga saker haha. Täcke och lampa. 

Vill ha nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu...

Nä in i duschen så man kan slappna av sen.

Ha det bäst!....


Nejfan vet du vad? Trodde ju att jag skulle till skolan idag.. Det visade sig att 
det var avslutning i fredags och att jag inte hade matte mer. 
Tills jag frågade en av ''basarna''...

-I din anställning står det att du ska plugga matte för att ha kvar den.
Jag- Men är det nödvändigt när jag ändå ska plugga det i höst?
-Ja, det står i din anställning.
Jag- Men det är ju ingen där endå och hur fan ska jag få hjälp då?
-Du får räkna matte här, jag kan hjälpa dig. 
(Denise fick litet av ett psykbryt och valde att gå därifrån innan något elakt
flögut ur hennes mun som det kan göra ibland.)

Tror du att hon var där på eftermiddagen då jag skulle plugga då? Nix!
Och har hon möjlighet att ge mig betyg för arbetet jag gör? Nix!
Kommer jag sitta och pina mig genom den där jävla boken utan betyg? NIX!

Imorgon är det jag som läser mitt kontrakt igen. 
Och är det som jag tror det är så blir det att kontakta fröken kommunal/facket.

Duschen var det ja.....

Hoj igen.. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0