Då håller man på att bli gammal och sorkig då

Det slog mig just att jag blir 25. 
25 Till så är man praktiskt taget en gammel tacka. 
Det går utför. 
Man kanske skulle ta och hinna med en solbränna? 
Hahaha..På tiden kanske men två år kvar till mitt börja sola år.

Undrar igentligen hur jädrans många hjärnceller jag lekt bort.
Chansar på 4½.

ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖljoner....



Hemgång från jobbet.. Snubblerisnubblera, det var smockat med hål som
var jävligt lömska.. (har börjat ta en annan väg...The åååååå road)
Åh vad jag saknar Line.
LineOnTheRoad vafan =)




Den där katten i gräset går jag på cirkus varannan dag..
Psst psst psst...Kissekatt? (Så kommer man på lurendrejeriet)
Älskar våra kajor på jobbet. Kan sitta och titta på dom i timmar.
(men eftersom jag är en sann arbetare så gör jag ju inte det..)
(host attack)

Vill ha min stuga nu. En liten och sne... 

Så hur ska jag göra? Fortsätta försöka eller ta den gamla Antabus vägen?


Btw, idag på the åååååååå road så kom dom här glassande..
Livrädd som jag blev sprang jag tjutandes tills det kom folk..
(Dom är farliga sånna där.. ) ((Bad memories eller kanske good memories))



Ähh palla lägga in bild på nr två, dom ser ju likadana ut.. 
Ska försöka få upp han som ligger i sängen nu och sussar..
Så synd om honom idag. NOT...
Men jag kan nog vara lite förstående.. Snart.. NOT. 
Självförvållat....Faaaaaaaaaast det kanske min baksmälla också var.
Det kanske är lite synd om han då...
Ahh kan sträcka mig till det.

Handla eller duscha? Duscha eller handla?? Vad händer först???
Inte fan bryr du dig och det gör du rätt i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0