Varför jag aldrig är inne på msn

nisse säger:
 Kan vi inte diskutera sex?
Dnis säger:
 gillar inte sex... Vi kan snacka smink?
nisse säger:
 Jasså?
 Oskuld?
Dnis säger:
 nä jag är hora
nisse säger:
 Aha
 Hur är det?
Dnis säger:
 lite narig bara och skabb i ögat
 själv?
nisse säger:
 Avsugnig?
 sugning
Dnis säger:
 ska fråga min pojkvän...brb
nisse säger:
 ok
Dnis säger:
 han vill också vara med...
 cam?
nisse säger:
 Ja?
 Du?
Dnis säger:
 nä
nisse säger:
 ?
 Men suger du oss båda?
 Klarar du det?
Dnis säger:
 nej du suger oss båda
nisse säger:
 Har du snopp
Dnis säger:
 född pojke men om ett halvår är jag kvinna
nisse säger:
 Mums
Dnis säger:
 goldenshower?
nisse säger:
 24 h / dygn
 Satsen?
Dnis säger:
 nä fan nu lev jag kåt, ska bara ta en runk...brb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0