Regn

Äntligen lite Denise väder. Tack för den du stora feta uppe bland molnen. 
Försov mig ganska rejält imorse, vaknade när jag skulle börja, hittade inte nyckeln, b-kortet eller tändare.
Allt som allt kom jag iväg en halv timme försent =(

Åkte hem till papi idag och träffade Wilma. 
Tvätten man råkade glömma i maskinen förra gången jag var där låg fortfarande kvar =0
LUKTAR FÖRJÄVLIGT! 
Möggel till tusen yepp yepp..

Är förövrigt väldigt besviken på en person som jag trodde var min vän.
Jobbigt när man ser vad katten släpat in.
Men han/hon/det kommer inte saknas. 
Eller jo. Eller nej fan. Spott och fräs!

Sitter och väntar på J så det kan bli hemmagjord pizza snart =D
Ska också ta en ryyyych med M och höra om hennes power meet bravader ikväll..
Lär ha mina öron uppvärmda alltså =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0