Pust

Nyss städat klart.. J står och diskar och ska snart itu med moppen..=)
(golvmoppen)
Såg nyss att man fyller år om prick en månad. Halv vägs till 50 blir man.
5 år kvar att bete sig som en idiot.. Sen börjar det goda livet sägs det.. ?
Har varit så sur att jag fått två sur rynkor haha. Cigg rynkor med. 
Ingen penna fast under pattarna iallafall. 
Snart är man i lårbensåldern också. 

Fick min c-kedja spänd idag av P... Tackar =)

Om man skulle ta och... Jo.


Mohahahahahaha ni skulle sett min ärade pojkvän igår..
Fullständigt flög upp ur soffan i SKRÄCK.. 
För en harskrank... Höhöhöhöhö...
-Ja men jag trodde det var en jätte mygga..
(då brast det, längesen jag skrattade så gott)

(tjejtjut hördes också)

=)  Bli inte gubbgrinig nu.. 
Skickar harskranken på dig då.. <3


HOj, nu mer en GRÖN hoj..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0