Morr

F-Har du rökt Denise?
D-Nej det har jag INTE. 
F-THC rutan har inget streck.
D-Okej, konstigt...
F-Jag ser inget streck.
PisseM-Jo det är ett litet streck där.
F-Nej jag ser inget.
P-Kom och titta Denise och säg vad du tycker.
D (förvånad)- Ja det är ett streck, där syns det..Fast svagt.
P- Fast vi kan ju inte lita på dig...
VAFAN FRÅGAR HAN FÖR DÅ???
F-Jag ser inte.
P-Vi går ut i ljuset.

Efter många om och men så fattade dom att jag inte rökt.
Sen spenderade man en tårtbit tillsammans med onda och misstänksamma blickar.
VARFÖR ÄR DET SÅ JÄVULSKT SVÅRT ATT FATTA ATT JAG INTE RÖKER??

Att jag skjuter heroin hela dagarna är en annan sak.. 
Slicka paddor gör jag också. Varje morgon vid jungel ån. 

Denise du är så smal och blek...Tar du droger igen?

JAG HAR LA FÖR FAN ALLTID VARIT SMAL OCH BLEK! 
TÄNK OM ALLA SKULLE TA OCH SKITA I MIN KROPP OCH BÖRJA
TITTA PÅ SIG SJÄLVA...........


Nä nu ska jag gå och ta en fet.....
Fuck off and die......
Hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0