Mer bilder från i Lördags

Maria, Mattis och Mini badar..
Undrar om det blev nå undervattens snuskeri där =) hehehe
Finns det någonting bättre än naturen??? Bortsett från herr Mdma då. 
Så jävulskt duktig på att fota. 
Fingrar.
Maria klättrade rattfull. Skofull? Bergsfull? 
Hon mördade även en myra. Kanske..Om den inte är odöd då...
Renen och tjuren(slash)valpen(slash)badassmotherfucker..
Lämnade dom med den här utsikten. Får se om dom är kvar tills nästa gång..
När jag var liten och tältade med pappa på ''våran'' halvö så lämnade jag fina
stenar på ett speciellt ställe. Kul att leta upp saker när det gått en massa år.
Jag och Jonathan gjorde en båt...muscho muscho bra båt..
Skepp och hoj. Kasta ankar & ge mig rom.
(kom på att jag har nog aldrig druckit rom. )
Äntligen.Snart är det höst. Regn, vind, en bok, doftljus och te...Som jamie oliver skulle sagt:
Lovely!!!!!
Hittade en jävligt vacker bäck. Jo den är vacker. 
Skulle kunna sitta där en hel dag och bara titta.. 
FAAAAAAN VA JAG ÄLSKAR SKOG OCH SHIT...
Över till grillningen. Mäster grillmästarn Maria aka Grodis..
Mattis. Btw så är jag och t-shirt snubben jävligt lika. Monsterpanna och lika glada =)
Kvällsmys..
Min älskling...Eller vad säger man? Min moffipoffi?

Fortfarande inte alla bilder men jag pallar shiiiiiiii..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0