huh?

Somnade vid sex sju tiden igår..
Vaknade UTAN några som hellst problem =)
Utvilad till tusen och laddad som fan. 
Vågar inte mig riktigt på dom dagliga vitaminerna, för 
tar jag sånna och blir ännu piggare så drar dom la till med ytterligare ett pisseprov.
Och att pissa i en spybutt och sen inte få torka sig medans en socialtant tar upp den 
ur toastolen en centimeter från mitt håriga arsel är inget fredags mys. 

Undrar om jag vågar kosta på med en morgon skit sisåhär på morgonkvisten full med skäggskav?
Ähh vågar man inget så...ja hur det nu går..

brb ska skita.

Sådär..Nyskiten och insmörjd med salubrin =D

Det här inlägget är nog det vettigaste jag skrivit på länge..
Innehåller både bajs och spy. =D

Marley har vuxit till tusen, hoppas att han blir lika big som grannens supersöta killar.

Just ja, kommer du ihåg att jag skrivit om en snuskgubbe på jobbet?
Igår fick jag fan nog..... 
Blev lite tlött i ögat före lunchen igår så jag sa till Petra att jag skulle lägga
mig i studierummet (på soffan där alla sover så sött) och att Susanne fick hämta mig där.
Jag sa det högt och tydligt och deenda som var i rummet var Petra, snuskäcklet och jag. 
Han hörde mig, finns inga tvivel..

Gick iallafall in där och skulle precis somna när dörren öppnar sig. 
Vem fan tror du står där om inte peddoäcklet. 

HAN ÄR SÅ JÄVLA ÄCKLIG!!!!!

Kan berätta att han är en sån som går på niornas vattenkrig varje år, för att  
se om dom fått bröst.. Ni vet blöta kläder och tuttar. 
Så jävla äckligt.. Och innan becca hunnit sluta så ska weet t-shirt festen vara inställd!

Och när Ullrika tvättade fönster framför honom så skulle ni sett, 
han dregglade fan värre än min Wilma. 

Bra, nu blev jag lite förbannad också =)

Nä om man skulle ta och spackla på sig skiten...?

Har satt i en stav i läppen igen, det höll på att växa igen så nu blir det att ha i den i en vecka cirka..

Spackel var det ja. Hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0