Hmm

Jag tycker att om man vill säga någonting så
kan man ringa personen ifråga istället för att skriva en
massa dravel på bloggen..
Har jag fel?

Istället för att linda in det och försöka lägga fram det som det
handlar om nån annan och någon annan situiation kan man gå rakt på sak.

Okej lite dravel i bloggen är la okej, men inte så att den personen ska känna
sig sumpig???

Käkade surfisk på jobbet idag. Blidde jag, sivert, conny, lizette och susanne.
Fick bara i mig två och nu har man magvärk och en jävulsk andedräkt haha.

Har också skäggskav i musen. HAHA
Eller det är inte kul iof för det gör JÄVULSKT ONT.

Imorgon blir det Fredagsmys med J och M.
Undrar om J vet om det än? Undrar om han pallar Carola och dylikt?
Han ska bara ha..
En surfisk puss =)

Snart hemgång och vet du vad?
JAG SLIPPER STÄDA IDAG =)
HALLEBERRYPRUTT...!!!


Hoj..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0