Haha

Vanligvis brukar man skriva: Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta..
Idag är det istället: Jag vet inte om jag ska skratta eller skratta ihjäl mig.
Visst det är inte kul men vafan jag börjar bli van..Är detta förföljelse eller vad?



Tröttnar dom aldrig på sina lögner och försök som inte leder någonstans.
Advokater kostar ju lite.. Blir det tingsrätten igen nu då?
Spy två veckor i streck känns väldigt lockande, men inte ens dom kan förstöra denna helgen.

Snart hemgång och öl öppning =)
Fixa Grodans hår och själv stå och spackla sig i tre timmar står på schemat =)
Därefter Mimerlaven och Norbergs höjdpunkt.

Välkommen tillbaka älskade Dansk jävlar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0