Ha den äran

Vaaaaaaaaaaafaaaaaaaaaaaaaaaaaaan. 
Maria, är du okej? 
Börjar bli lite orolig......

Hänt i helgen då? Jadu, vad har inte hänt?
Låg helt utslagen igår pga en liten krog runda i fredags.
Haha och jag säger det igen, nu vet man varför man la av med herr alkohol.

Imorgon bär det av till jobbet igen. 
Ska nog komma först så jag kan roffa åt mig en massa kokkos kaka som 
Ulrika snällt stått och knepat ihop till sina 'arbetskamrater' =)

Känns riktigt förjävligt att inte få jobba med henne nu...
Var nog inte på dåligt humör en dag som hon gick med mig. 
Usch, sad sad. 
Men kaffe besök har lovats iallafall =)

Nyss diskat en sju timmars disk, alltid lika kul. 
Men det var antingen den eller städa och en jävla dag i veckan utan städning ska jag ha. =)

Det kryllar av funderingar och skit i mitt huvud.. 
Så mycket att jag nu stängt av hela hjärnkontoret.
Bäst så haha. 

Jaja men Maria Andersson, ring mig så fort du får möjlighet. 
Och hoppas för bövelen att allt har gått bra där borta i power staden.. 

Hojs


Kan tillägga att :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0