Drömmen

Vaknade imorse helt ursinnig.. 
Ursinnig på Jonathan. 
Han hade vart otrogen inatt.. Med Kenza.. 
Hahaha.. Och det var så jävulskt verkligt att jag fortfarande är sur.
Men när han hade dumpat mig för henne så tog jag lil wayne istället.

Helt sjuk dröm. 

Är sugen på makkelidonnalds. Snart blir det indiskt.
(herrn står i köket nu)

Fittsur är man idag..Är trött på att ha ont. 
Och ingen nakenhund får man heller.
Det är som med bilar, snubbar ska ha de största möjliga.. 
Mummel i kön.

Funderar på att ta förskott på min lön den här månaden.. 
Vet inte hur alla tusen kunnat rinna igenom händerna.. 
Men nu vill jag ha nya....

Balkongmöbler... 
Tv. 
Rumsbord.
Soffa. 
Tv spels puff. 
mm mm

Ville ju ha en kotte förut.. Tills idag. Dom ska tydligen ha små pinkisar.
Och jag ger minsann inga små pinkisar till en igenkott..

Det här är en sån dag man bara ska hålla käft.
Faaaaaaaaaaaaaaaaan va sur jag e. 
Tjejtjuriga Denise får shåre.

Får inte ens en vandrande pinne. Det du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0