Dr

Har haft doktor snuggels snuggles wtf i huvudet hela dagen igår och idag..
P blev lite irriterad tror jag ;) 
Har även frasen tack för kaffet i huvudet med timbuktu...

Och i båda låtarna så kan jag bara det jag har skrivit.. 
Så det blir ungefär såhär:

Tack för kaffet hmm hmm hmm..Tack för kaffet hmhmhm..Tack för kaffet.-...(Goes on)

Doktor snuggels bambidambidamdamm..wiii wiii...
Doktor snuggels damdidamdamdiDAAAAHDAAAAAA AAAAAAHHHHH...
Doktor snuggels bambidambidamdamm..wiii wiii...
Doktor snuggels damdidamdamdiDAAAAHDAAAAAA AAAAAAHHHHH...
Doktor snuggels bambidambidamdamm..wiii wiii...
Doktor snuggels damdidamdamdiDAAAAHDAAAAAA AAAAAAHHHHH...


Jag är en djävul på låtar! 

Imorgon blir det omplantering på jobbet.. 
Bara så du vet.. 'hissa intresseflaggan'

Nä. Om man skulle ta och .....?

Jo.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0