Strike

Tycker att ni ska berätta för mig hur jävla otroligt duktig
jag är nu efter att ha varit nykter i fyra månader..
Det är fan inte illa pinkat av Denise..

Om man kollar på min släkt är det helt otroligt...
My parents tycker ju väldigt mycket om att smutta..
Ja jag skyller på dom, det är min allmäna rätt tammefan
Det är tur att herr antabus finns.. Man kanske får ordning på skit livet snart.
4 månader och några dagar sen alkohol, droger för längesen, snart sluta med cigg,
sex hade man sista gången i juli. Sikken stram jävla torrfittah man börjar bli =)
Som du kanske har märkt kan jag inte sova.
Marias jävla grannar säger jag bara... andra gången dom håller mig vaken på
en arbetsdag..

Idag blev det ju Avesta med Maria.. Handlade ovanligt jävla lite men men..
Här får du se nån bild. Dock inget runkmaterial, man var sleten som en spunk.


Denise var svin hungrig
Mat mat jag vill ha mat!


Efter hundra år fick man kissbiffen.
Dock så märkte jag när tallriken
nästan var tom att Fagerstas
smakar dubbelt så gott..
men det duger i krig.
(vanlig kommentar om mig by snubbs)
Smakade lite wierd.
Kanske var för att Maria spottade cola
på både mig och maten.. Hehehe


Efter maten fick vi en impuls.
Jag ville bowla.. Har aldrig bowlat förut
så det var ju första gången.
(Idiotförklarade jag dig nu?
har aldrig bowlat förut så
det var första gången.Haha sorry)
Anledningen har varit skorna!
men nu är jag inte lika töntig.
Tror jag.


Ingen av oss var speciellt kamera kåta idag.


Maria var en duktig flicka må jag säga.
Hon fick ganska ofta hatblickar för att det gick så bra.
Men sen vid ett tillfälle när jag gick om henne kom skadeglädjen. Hehe
Klarade av tre strikes iallafall första gången.. Det du.
Duktig på blockflöjt är jag också.


Öh ja  jag frågade la nått där..


Sen lämnade hon mig bara huxflux
men kom tillbaka


När vi satt och väntade på bussen kom mr
gay pants hehe


Han ska alltid rota


Maria gör...nått


Vad är det för jävla håsch pundare som har kommit
på ide'n att blanda in chili och salt i choklad?


Mr gaypants slösade en tjuga.
Ja tänk på alla röda korset eller fyra tassar som
hade haft nytta av den istället



Hehehe har snyggare kikare än dig.
Narkotikapolisdenise..
Den är iallafall hur bra som hellst.
Det är bara knullande folk i fönster
som fattas.


Ska nog färga det nu tror jag... Inte färgat det på över ett år.
Det behövs verkligen hahaha mitt sletna lilla tunna svintohår.
Jaja tråkiga bilder och tråkigt inlägg men ha förståelse,
Jag e dödstrött och hör hela tiden NEEEEEEEEJ OJOJOJ JAAA ovanifrån.
Synes nästa gång på jobbet..
Eller ja du fattar.
Ha det bäst

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är duktig! :) Sov sött ditt lilla svintohår

2009-01-28 @ 04:42:03
Postat av: Anonym

kanske ska berätta att det va "mr gaypants" som gav dig kikaren som du gillar så mycket! haha skämt åsido... Jag hade tränat! kram "fru stickad älgtröja"

2009-01-28 @ 07:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0