inlägg

Har legat i sängen nu i fem minuter. det gick inte.
Tack Keva för att du fick mig att fastna vid datorn. morr.

Under dom fem minuterna kom jag ihåg ett samtal mellan mig och J.
Han var helt förfärad över att jag inte bytte binda när jag hade kissat.
Ska man göra det? Alltså jag vet inte.. Borde man det?
Jag brukar byta när blodet når stjärten & blivit glidigt, har det gått för långt då?
Finns det någon deadline för bindbyte?
Tamponger är ju en helt annan sak, man kan ju bli sjuk.
Men lite blod är la inget farligt?
Iof kan det  la bli lite svampigt om det blir för varmt och fuktigt?
ähh jag lämnar ämnet.. Tänker nog fortsätta på min bana,
jag har aldrig vart den som kastat pengar i sjön.

att killar inte torkar snoppen när dom kissat är äckligare!
tycker att alla ska tänka på det innan dom stoppar något i munnen.


Nä nu får det vara slut på bloggandet för idag.
Ska göra en stor kopp jul te och proppa i mig fikon... Fikon heter figs på engelska.
Kom ihåg, du hörde det först från mig.

God Natt & Hoj. (en röd hoj)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Gotländska såklart :P Haha. Vad är det du pratar om egentligen? Mensblod? :P

2009-01-30 @ 00:54:59
URL: http://emeliemarienystrom.blogg.se/
Postat av: Grodis

Öh! Väntat hela dagen på läsning ju! :) Fortfarande dålig? Pussah!

2009-01-30 @ 17:02:39
URL: http://litenmarija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0