riktiga kvinnor mosar potäterna med smör

Han lyckades göra en sötvattenfisk till en satvattenfisk.

han är skillad till tusen min far.
i need water! slut på saft. allt är fan slut.


På tisdag trillar lönen in. Finally.
Då förhoppningvis om Grodan har fått tillräckligt
med cash så blir det Avesta.
<3sötaste Grodan<3

Kina resturang, är så satans sugen på kissbiff..
Jag  kanske till och med införskaffar mig ett klädesplagg eller två.?
Skor skulle jag behöva. Mina darlings börjar se lite slitna ut.


Om 6 dagar ska man sluta röka.. jo så var det ja..
Finns en bok på biblioteket om att sluta, kanske borde läsas?
Såg en film igår (ska gå ner och kolla vafan det hette, här skriver man upp
viktiga saker vetty, brb)
(springer ner för trappen ihållandes tuttar)

Sådär.. Schinlers list hette den. Hadlade om judarna under andra världskriget..
(det var andra va? har inte sån stor koll på något)

Den var iallafall hur bra som hellst.. Filmtips Filmtips Filmtips.
Har sett den förut. Men jag har ju så kort minne så det var som att aldrig sett den.
Nazi fittor. Den där små feta manshoran som skjuter folk bara för det är kul, skulle  man vilja göra något med.

Vill åka till Auschwitz. Ingen direkt nöjestur men men.. någon som vill följa med?
Har tänkt åka dit flera gånger, men som allt annat blir det aldrig av.
Finns billiga resor med massa sånna dära turer till olika läger..
Någon???


Undra sa flundra om jag skulle ta och

JÄVLAR!!! JAG HAR GLÖMT ATT TVÄTTA!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sebbe

Ja det är hon verkligen, och det bästa är att hon är lika söt på insidan som på utsidan :)

2009-01-25 @ 20:06:11
URL: http://comotuqueira.blogg.se/
Postat av: Sebbe

Nej det är ju inte det. Men jag tror det finns nån sådan för alla, det gäller bara att leta rätt på honom/henne =)

2009-01-25 @ 20:40:55
URL: http://comotuqueira.blogg.se/
Postat av: Sebbe

Man brukar oftast få gå iegenom högen med skit först för att få komma fram till dom som är riktigt bra :) Hur ska man annars veta vad som är riktigt bra? :P

2009-01-25 @ 21:33:43
URL: http://comotuqueira.blogg.se/
Postat av: Sebbe

Vet du vad? Det GARANTERAR jag dig att det gör! =) Man får ha en stor portion tålamod bara.

Och man får ju tänka att en dålig erfarenhet, fortfarande är en erfarenhet :)

2009-01-25 @ 21:46:03
URL: http://comotuqueira.blogg.se/
Postat av: Kéva

Count me in på Auschwitz! Lätt

2009-01-26 @ 18:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0