ska alltid ha med mig öronplåppar

Att sova borta är inte det lättaste..
Sen saknar jag min lilla Wilma också..
(innan du hinner fråga, shar pei och golden retriver)
Nu det vara en timme kvar tills jag börjar jobba. Tack för sömnen,
grannjävlar! Saknar min läppstav också, vart e du?
Mitt hål börjar växa igen..
Fitta heter la våt ängsmark? Mitt fall Torr skog.. Haha för mycket information?
Du ska bara haaaa du ska bara haaaa =)
Nej du min vän, jag ska nog ge mig på ett försök att se anständig ut inför jobbet.
Hopp in i duschen. Hoj... En röd Hoj..


Kommentarer
Postat av: Grodis

Hjärtat! Du betyder så otroligt mycket för mig också!

Är så glad att vi hittat tillbaka till varandra.

Dig kan jag prata med om allt!

Samma gäller tillbaka, jag finns alltid ett samtal bort!

(Dålig du är som spyr. Mowahahahaha)

<3

2009-01-28 @ 06:57:38
URL: http://litenmarija.blogg.se/
Postat av: Falkis

Vilken stor hund! Jag har tre små, engelsk cockerspaniel. :)

2009-01-28 @ 11:44:07
URL: http://falkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0