När basarna är borta dansar råttorna på bordet.

Jag sitter här och petar lite, tänkte inte börja skriva innan

bloggen blev klar, men jag kunde inte hålla mig.

Inte för att jag har något  intressant att dela med mig av,

Men suget blev liksom för stort för mina korv fingrar..


Jag skulle ha haft terapi idag. Ops, jag råkade anmäla mig sjuk. ;)

Jag orkar inte prata om tunga saker idag, är för glad för det.

Nog för att jag har saker att prata om, det har ju hänt  lite extra den senaste tiden.

Men det är en vecka nästa vecka också.


Jag ska börja motionera.! (gråta)

Jag har fått en mage likt ett monster.

Alldelens pluffsig och tjockig.

Så det är planen i alla fall.


Blev rädd imorse, gav ut ett tjuuuut i datasalen.

Det där jävla aftonbladet har en tendens att skrämma

skiten ur lilla mig med jämna mellanrum.

Senast var det nått om att häxor är för läskiga. Dom hade plitat

dit värdens läbbigaste häx kärring till bild.. Jag bah AHH.!

Och nu idag har dom skrivit om nån tant som levt ensam i skogen i 12 år.

Gå in och glutta så får du se, hon är fett läskig!


Tyskt folk är enna jävlar till att se förjävliga ut..

Kolla bara på han Fritzl.. Det bara skriker våldtäktsman över han.

Drog jag alla tyskar över en kant nu? Jo det gjorde  jag.

Men för bövelen, dom ska bara ha dom ska bara ha!


Nä nu ska jag läsa om dödsknarket, burundanga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0