what a lovely day

Torsdag.
vaknade, kände mig lite mosig sådär.
drog till jobbet.. drack kaffe..
PANGBOOMPANG

Denise allvarligt sjuk.

nu snackar jag om allvarligt sjuk.
det dunkar överallt på kroppen.. liksom dunk dunk dunk.
benet känns ibland som att det sitter ett löst blixtlås på..
ritsch ratsch...dunk dunk dunk.

Kan inte titta på tv, ögonen kommer ploppa ut då.
Det är värre att sitta här, liksom olidligt.
Jag pinar mig själv bara för att skriva massa shit. lönt.
Sen klockan två har jag druckit 8 tabletter..

Jag är svullen också. glöm inte att jag är svullen också.
allt är svullet. och jag menar allt. bullen är fan större!
att nämna ordet olidligt och vara svullen??
peter harrysson eller vad du heter
give me your job. jobb..
dah.



det är synd om mig. mer synd än vanligt.
idag är jag inte bara en meninglös
liten flicka som igentligen borde
lärt sig att bete sig för sin ålder, idag är jag sjuk också..


wappa wappa, jag såg Robyn idag.
väldans sällan man ser den unga damen.
Synd man var mitt i ett taxi åk då..
wappa wappa, träffade Eken idag också.
det blir makkelidonnalds inom en snar framtid hoppas jag?

nä nu ska jag dra till hönshuset och bli ignorerad av henke larsson som vanligt.
sjuklingen has left the dator..(in abaut nån minut) hoj.. en röd hoj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0