Well well well, fiskforell

Gick ju och la mig tidigt igår. Gjorde det saken bättre? No..
Låg och tänkte på hockey snubbar. Hockey är ju manligt,
man kanske ska ta och skaffa sig en hockey snubbe?
Sen när man vill ha någon pöjk så att säga.
Vet inte om jag lagt pöjks på hyllan för gott alltså.
Sista gången jag gluttade på mobilen var iallafall vid tio.
Kom upp halv sex imorse. Drog till jobbet Tio i.
Morgon ciggen tog 10 minuter!!!! Hur fasiken kan en cigg räcka
så länge? Man kanske suger dåligt på morgon kvisten.
Man kanske suger dåligt alltid. Jo alltid är det.

En fråga på Aftonbladet.se : Vill du se "Foppa" i LG Hockey Games?
Svar: Jag vill se Foppa överallt, speciellt i min säng..

Nu hade ett fetto vid namn zlatangluggen och lökring skrikit: GubbKnullare!!!
Så jag passar på att skrika tillbaka: Såvara, även en FETTOKNULLARE!

Idag är ju planen att dra till Avesta med Grodis aka Maria.
Löning löning löning Kina kissbiff kissbiff kissbiff!
Ska bli kul att se vad vegitarianen beställer.
På donkan äter hon ju hamburgare utan hamburgare :O
Alltså bröd med ketchup... ???
Och på myntan en rulle mos.

Såg nyss att hon skulle käka ris med currysås.
Då är allt min kissbiff bättre. Luktar kiss men smakar inte kiss.
Iknow, jag har druckit kiss.

Nu krävs det att jag ska berätta kiss historien.
Som vanligt är alkoholen boven i dramat.
Jag hade som vanligt supit mig redlös, däckade i min säng.
Det var på den tiden Milla bodde hemma hos oss, hon är lite grinig när
hon blir väckt på nätterna (hon är finsk, det ska säga allt)
och istället för att gå på toaletten och väcka hela huset
med att hundarna börjar hoppa runt och flänga så kissade jag i en cola flaska.
(det är inte så svårt som det låter, bara att kolla vad kisserihålet sitter och börja)
Sen däckade jag om.

På morgonen var man ohyggligt bakis och det smakade indian i käften.
Utan att öppna mina små gräsgröna ögon tog jag min vatten flaska och började klunka.
Det tog några klunk innan jag fattade att jag hade tagit kissflaskan.
hehehehe det var tider det.. Det var inte så kul då som det är nu. 
Men utan erfarenheter så... ja nånting.. jag kissar på toaletten numera.


Jag ska göra lite nytta nu.. Btw, tycker du om min nya header?
Gjorde den nyss och jag tycker den är utomodentligt snygg och skillad..



I'm off to work

Kommentarer
Postat av: kawrt

Tycker din head är suuuperfin : ) Hihi.

2009-01-27 @ 16:18:54
Postat av: Kårtny

Å för övrigt BLÄÄÄÄÄ för den histiorien!!!

Hahahaha!

2009-01-27 @ 16:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0