Det vankas förändring minsann

Nu är det klassiska bestämt!
Jag ska motionera bort pluffsmagen.
Jag ska sluta röka!

Imorgon är det Denise som motionerar.
Powerwalk kanske man ska prova på?
Man har ju ett par gångstavar också?
Jag ska till och med göra sånna dära
situps! Nu är det illa fröken johnson!
Mage a'la 2004 ska tillbaka.






Och när det gäller rökningen är det
slut med puffandet den sista Januari.!.
Och det blir inte ens en liten snus som hjälp!
Nados choklados... (eller nja nått fusk ska jag nog använda)
Sånnandära spray kanske? Plåster får man ju röda ringar av.
Men slutpuffat är det tammefan!
igen


Nej nu är det dags för lilla sängen.
bokstavligt talat lilla.
Och imorgon är det nya tag som gäller,
med allt vad det innebär.. (lata mig på jobbet.)

Godnatt på dig! Hoj! Aufwidersen! moj mukulat!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Den funkar ju att äta men inte just till frukost kanske :P haha!

2009-01-23 @ 00:02:42
URL: http://emeliemarienystrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den där magen var ju inte att leka med!

Jag och svenska folket röstar JA gällande "Dags att börja motionera?" frågan.



Kan vi få se en bild på -04 kaggen som du skryter om? ;)

/adios

2009-01-24 @ 14:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0