mutherfucker i'm ill

Jag är så trött på visst folk att jag kan spy.
spy fjorton timmari streck. sträck?
Sträck är det nog, det låter mer norberg.

Fortfarande sjuk.
Igår tyckte mina basar att det var dags att jävlas med mig.
När jag låg där i sängen och sjukanmälde mig kom sjukintyg upp igen.
SUCK! Efter många minuters utfrågningar om varför jag ska pina mig dit
igen bara för att höra att dom inte ger ut intyg till folk som tar antabus
så förlorade jag och slängde på luren. (tröck på knappen)

Fick en läkar tid 11.15. så jag hann nätt och jämt sova en liten sväng till.

11.00 bar det  iväg. Osminkad.
När man väl fick komma in så märkte man helvetet.
En stockholmsjävel till läkare. (gosch)
Och han var en sån där som säger sina i bögigt.
hur som hellst så fick man ta tempen, inge feber.
Vidare till stick i fingret (var så trött att jag inte han vara rädd)
In till honom igen och fick intyget.

Kan även berätta att han var jätte  orolig över att jag var så blek.
Det spelade ingen roll hur mycket jag än förklarade för honom
att jag ser ut så utan smink. Tror att det var den största faktoren i
att jag fick sjukintyg. min hudfärg. (suckar djupt)

Vidare till jobbet, tänkte tejpa fast det i skallen på henne
men man
kom mitt i lunchen så den tillfredställningen fick man inte den här gången.

hemgång- sova

och nu sitter man här.

jag tror jag lägger hockey snubbar på hyllan, jag vill ha en polis.
eftersom jag har lagt ner mina polisyrke drömmar kan jag väl iallafall
få ha en livslevade snyggingpolis som en liten trofe?
han ska vara rakad men inte flintisrakare.. stora muskler..
och varje kväll när han kommer hem medans jag står där och lagar
kvällsmat så ska han komma bakifrån så ska jag säga:
ohh mr officer, is that a gun in your pocket or are you just happy to see me?

det roliga är ju att då är det ju pistolen så man slipper sära och fejka,
då är det liksom bara att käka och gå och nanna. inget ansträngande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0