Hold your horses!!!

Jag slog i huvudet i mitt sne tak imorse (kl 14.00) när jag gick upp.
Det resulterade i att jag började diska efter morgon ciggen.
Pappa och Wilma gjorde vågen.
Jag drömde om min tomtegröt inatt.
Är extremt sugen... Vad tror du då har hänt?
mjölk jäveln har gått och blivit för gammal.
Precis som Maria... Gammel kärringen... Hela 24 år om ett halvår.

Blev nyss inbjuden till Maria på torsdag  för att ta ett glas vin eller öl.
(tror inte hon  vet om inbjudan, men snart gör hon det)
Hur snällt är det på en skala 0-0?
Man har varit nykter i fyra månader nu. Och jag har ett år av tabletter kvar.
Man kunde ju ha önskat sig att det var annat shit i burkarna.
Men men , om jag får komma så tar jag gärna ett smutt på redbull.

Nej min vän, jag ska ut och skotta snö nu.
Sen ska man bränna massa kartonger och shiet..
Sen så får ni se dagen vackraste.
Det är nog den vackraste varelsen i Sverige kan  jag tro.
Så håll till godo my dear dear.

Och till anonym: Det är ju tammefasiken min 04 mage.
Det finns väl inget fluff på den?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0