Det är så man kan spy

Har slängt in en maskin tvätt nu.
Man får gå i fuktiga kläder till jobbet imorgon kan jag lova.
Jävla stenålders fitta att inte ha en torktumlare.
Man kanske ska köra med motorvärmaren...

Har suttit och glott fram och tillbaka på diverse bloggar..
Det är så att man kan spy tammefan. 8 Av 10 är ''modebloggar''
Vem fan läser sånt skit? Oh titta här, ett stycke hundpäls jacka för 50 000:-
Ohhh titta häääär, mina nya krokodil stövlar, dom kostade bara 15 000:-
.. oooohhhhh vintage vintage.... Läppförstoringar, tandblekningar, spraytan.
Pälsar  hit och pälsar dit. slamp kläder och slampkläder.

Grodis, kan du skicka över hinken? jag tror den behövs.




Du får vänta med dagens snyggaste, datorn är en fitta..
eller så är det jag som är det.
det får bli imorgons snyggaste.
Hon heter Ida iallafall... Från gamla Sverige.

Nä om man skulle ta och ta fram herr kopp och fixa lite te....?
Det blir alltid en massa ångest när jag ska dricka te.
Har så många sorter så det går knappt att välja.. man kanske skulle blanda?


Kommentarer
Postat av: Freja

sv; vadå oj?

2009-01-25 @ 21:31:22
URL: http://ferdia.devote.se
Postat av: Sebbe

Haha jaa, det brukar va så för dom allra flesta, men som sagt, till slut dyker "den där" upp, och då spelar det ingen roll hur många stolpskott man haft :)

2009-01-25 @ 22:05:52
URL: http://comotuqueira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0