cigg,dreggel & oj vad jag är dryg

Sitter man hemma igen då.  Tjött!
Funderar på att laga mat och sen hoppa i säng.
Imorgon blir det Avesta med Maria. Spikat! =)
Finally min kissbiff! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Blev kallad dryg idag. Av en dryg jävel som inte kan
respektera att jag har ett jobb att sköta. Thats It!

Det gör fan ont i magen när man tänker på att sluta röka.
Men det är ett måste, det finns ju roligare saker man kan spendera
pengarna på.. ''(ooolalalaaaa tankarna flyger)''


Här låg hon och dregglade ner mig inatt när jag försökte sova.
Vet du kanske varför hon dregglar? Det är massivt med dreggel..



Kommentarer
Postat av: JnLmodels

Strong att klara av att sluta röka. Känner flera stycken som har försökt men det är svårt. Nåja, Lycka till med det :)



Jag har även ett förslag, prenumerar du på min blogg på bloglovin, så prenumerar jag på din!

Säg bara till när du börjar prenumerera på min så börjar jag självklart prenumerera på din!

(Min blogg handlar om modefotografering med massvis av yngre människor och "vanliga" människor som får agera modeller i en hel vecka! Jag har även massvis med andra bilder som uppdateras dagligen, så det är alltid fullt ös!!!)

http://www.bloglovin.com/blogg/463434/photos-by-jnl



//jnlmodels

2009-01-26 @ 17:14:00
URL: http://jnlmodels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0