Censurerad

Med risk för att nån komunalCensur (fitta) ska se detta så håller jag min käft.
eller håller i fingrarna.. what ever.
Är måtligt förbannad och eftersom yttrandefriheten inte är en yttrandefrihet
är det lika bra att avreagera sig i snön.
Åt helvete med alla skitnissar som tror att dom är något bara för att man är städkärring.
En spark i arslet är vad dom behöver. Köra in moppen i deras sönderknullade rövar så blon sprutar.
Förbannade jävla fittor! Drämma till kärringjävlarna med sprayflaskan så löständerna flyger ut genom arselet..
Tror att dom står över mig, jo ja tackar.
Om jag vore en hemlös knarkare skulle jag ändå vara rena jävla societeten jämfört med dom.

Kommentarer
Postat av: ylle

hahahahaha! sant! jag är också städerska.

2009-01-26 @ 20:01:05
URL: http://yllegarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0