Köpte en vit elefant idag

Vart fan tar orken vägen???
Är skit trött och det glada humöret har ersatts av surskreveri...
Ingen ''mat'' har jag lyckats fixa ihop heller. Har inte tid..

Letar upp massa böcker jag ska skicka efter nu.. Det är en väldans massa.
Funderar på om jag ska skicka efter dom i pocket shitt..
Då är dom ju lika höga.. Hatar när det ser skumt ut i bokhyllan..
Bokhylla och bokhylla, under sängen då..
Men i framtiden ska jag köpa en bokhylla... Och i den ska det va snyggt.
Men inte för snyggt, har ju bott med ett vider som var pedant!
Flytta aldrig in med en sån..  Speciellt inte om han är fet och håller på malmö ff..

Ska köpa böcker jag redan läst också.. Det är det som är surt med att låna,
man har dom liksom inte själv sen.. Ja, om man inte köper då.
Har du inte läst Min egen berättelse - Yolanda så har du verkligen missat någon.
Den slår tillochmed Gömda böckerna..
Hemskare shitt har jag letat efter....

Har kommit på mig själv om att bara läsa om hemska saker.
Det är jävligt skönt att göra det på ett sätt.. Man liksom ser att dom kommer vidare efter
allt dom går igenom och då får man själv en liten knuff i ryggen.
Typ räta på ryggen det kommer bli bra snart..
Behöver lite knuff ibland.

Skulle bland annat behöva en jävla knuff nu så magen får nått i sig och
så att mitt hår blir rent och lika slitet som vanligt.

Hur fasiken ska man få till det med sig själv när det sitter en
äcklig liten böld där och bah: -haha nu du kan du inte pilla, då gör jag ont..
Tänker fan aldrig raka mig där nere mer om det ska bli så att skiten växer innåt..
Duktig flicka rakar fitta får bytas till duktig flicka vaxar fitta.
Fitta är ett fint  ord, så böla inte.. Fittor är dessutom hundra gånger så
sötare än läbbiga fläskkorvar!





Fan va tiden sprang i väg då.. Nu är det ju natti tajm typ..
Ingen mat idag alltså.. Tur man proppa i sig chips och en snickers..
Anna hibbs eller vad du heter, kom hit lilla vän. jäla grönsaksskrev.

Kommentarer
Postat av: Stina

Hihi, tack så mycket ^__^

2009-02-26 @ 23:00:49
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0