Det blev väldans mycket skriveri nu ser jag

Sådär, nu är spelkvällen slut och jag kan omöjligt gå och sussa kudde.
Dels för att det har varit en svinkul dag (uppe i varv) och dels för att om
jag gör det kommer jag säkert inte komma upp nu vid sju och om jag nu skulle
lyckas med den konsten så skulle jag vara död och sleten som ett utskitet päron.
Slutar klockan två imorgon så jag kan nog pina mig igenom en trött dag...
Kommer sitta och skriva sen att jag var såååå dum i huvudet när jag inte
gick och la mig nu, just so you know.. ;)
Brb, ska pilla på maria lite bara...
Sådär, ska man kanske börja berätta vad man har gjort då? Mjo...

Efter jobbet skulle ju jag och Maria ta en fika var det ju bestämt....
Men så blidde det inte.. Kom med förslaget att jag kunde bju na på Kina...
Blev ju besviken förra Tisdagen när vi käkade kina i Avesta, kissbiffen var inte
tipptopp som den brukar...
När hon VÄL hade gjort sig i ordning (snigel) så satte vi fart mot bussen...
Liksom lite utan Wååååhoooooow, mooooot öh bussen.. (robin hood)...
Bussen kom lite fortare än beräknat så det blev lite spring..

VE OCH FASA, det var  herr gubbfan som körde...(du vet han tjöcken me skägg)
Maria-Två till Fagersta.
Gubbfan-En och en halv?
Maria- Nej två vuxna
(Gubbfan tittade surt på Maria och därefter granskade mig väldans noga..upp och ner...)
Hur jävla glad blir man då då? Gubbfan!!!

När vi kom fram drog vi raka vägen in till Kina (kom igenom tullen höhö) eller
nja snigeln skulle ju röka först.. jag bah daaaaaaaaaaah..
Hon beställde sitt lilla ris med curry sås..Och tro på fan, hon slog till med
vårrullar också (mamma mia grodan börjar tala mat)
Jag beställde 4 små rätter den här gången, ville inte chansa och ta en stor
portion kissbiff när man får lite kissbiff med 4rätter...

Kineser är väldans bra på att välta värmeljusstakar och skuta iväg värmeljuset
samt fånga det i luften på armen. Allt utan att släcka ljuset...
Maria-Åhh man får underhållning också..?
Denise- Nöff nöff (ett sånt där gris garv)

När maten kom kunde Maria konstatera att hon hade beställt fel vårrullar,
damen ska ju ha vegetarianskt och det var det inte...
Försökte få henne att säga till om vegitarianska men den nöten går
aldrig att knäcka när den ...öh? ramlat ner?
Så det blev ris och currysås som vanligt..*himla med ögonen..
Men hon fick en friterad räka av mig, åt dock endast frityren..

Och tror ni inte på fan att dom har fördärvat kissbiffen i Fagersta också?
Det är så man vill krypa in under en sten i skogen och bara tokgråta...!!!
Men eftersom jag var så smart så hade jag ju inte kastat pärlorna till kinesgrisarna.

FrökenFräken fick efterätt också.. Hur tusan kan man fritera en banan?
Om man proppat i sig massa friterad mat så vill man la inte ha friterad banan?
Öhhdödö, det var glass med också, icke att förglömma.!
Så man fick i sig fyra små rätter, en vårrulle och banan me glass...
Plus en klubba som man blev överlycklig över att få när vi skulle päjja.
Kines-Vill ni ha en klubba?
Maria (mätt)- uhh nej tack
Denise- JAAAAAAAAAA! (hoppar av glädje)

Efter Kina drog vi hem till Gullga Susanne..
Där bjöds det på kaffe.. Snackade ett tag, rökte,
fotta hennes söta lampa, konstaterade att hon har nice lägenhet,
fottade mig och sen skulle bussen gå så då blev det brottom.

Dif halsduk i högsta hugg.. Sjung för gamla djurgårn nu, sjung
av hjärtat sjung... lalalallala ''sjunga'
'

Vi kom på bussen iallafall...
Maria-Två till Norberg
Busschaffisen som va söt-Hur gamla är ni då?
Maria-ööööööh...öööööööh vuxna?
Busschaffisen som va söt- höhöhö.(det kanske var hahaha)
Denise-24. (som vanligt är det jag som styr upp allt)
;)
Väl på bussen frågade jag om vi inte skulle dra till Hedemora
och käka på makkelidonnalds. Hon nappade inte. =(

Brb, ska tisselissa

Sådär..

När vi kom tillbaka skulle det handlas. Jag lekte apa (är ju djurgårdare så) och
sprang iväg till bananerna likt en orangutang med armarna i armhålorna
och gjorde väldigt bra ap ljudeffekter.. Tyckte att jag var väldans rolig så jag fortsatte..
Dock var det inte så roligt mer när man märkte att Maria hade lagt av att gå efter mig,
hon hade gömt sig (av någon anledning skämdes hon)
Det var inte lika roligt själv, så man blev en Denise igen..
Alltså shit, om jag fortsätter gå igenom hela fucking dagen så här kommer inlägget aldrig bli klart...

(snabbspolning)
(bilder från när vi kom hem och innan det kom folk)

aha det var bara en bild.. jaja...

Vipps pipps kom vi på iden att vi skulle spela monopol...
Men Maria är ju dålig förlorare i spel så jag föreslog att vi skulle
fråga fio och martina om dom skulle hänga på eftersom hon då har
en chans att inte förlora... ;)
Det ville dom... Fast spela kort ist.. Och dom skulle också ta med Herr Jude..

Det var väldans roligt måste jag säga.. Mot slutet ännu roligare eftersom dom
(läs martina och fio) blev fulla. Och hoj hoj där kom jonas in sen också =)
Det blev pyttelite vändtia och sen neger och president..
Tyvärr mådde Maria inte så värst bra och gick och la sig lite senare...
Vi väckte henne ett antal gånger när vi spelade tecken...Full lisorna vann.
Här det vara dom som komma...

Från vänster (Väääänsterpartiet ffs) Jonas och Patrik aka Juden.
(han spelar som en jude i monopol.. grrr) ;)

Från v (Vääänsterpartiet ffs) Martina och sen Fio som inte ville synas,
Smakade några klunkar öl också.. Nados Choklados hände..
Fast det kanske är för att jag inte tatt antabussen sen förra måndagen..
schhhh..our secret.. HAHA SEKRET!
Får ju finnliknande shitt av shittet, så jag har hoppat över två...
Ska ta igen på Fredag iallafall. Så det är lungt..Var inte vidare gott heller..
Har rökt nåra cigg idag också, fan jag måste slärpa mig..
Brb, blev sugen... ryyyysch

Så...

Nu ligger lilla Maria och sover..

Saknar min lilla Wilma.Min söta söta lilla Wilma.
Kommer ihåg dagen när vi hämtade henne.
Jag var helt anti mot att skaffa hund. Jag hade ju en liten hund när jag
var liten, Elina hette hon... Och efter henne så kännde jag att jag inte
ville skaffa nån hund mer eftersom jag blev så jävla deprimerad när hon dog.
Sket i allt, skolan och hela skiten.. Låg bara i sängen i flera månader och glodde
på Backstreet boys bilder haha.
När Milla flyttade in hos pappa med sin lilla hund Nella (du vet den lilla jag lagt ut bilder på)
så ignorerade jag henne totalt. Ignorerade båda iof..
Tog flera år innan jag ens klappade Nella. Taskigt men sant.

Jaja jag var ju Anti när vi hämtade Wilma. Såg knappt åt hennes håll.
När vi hade köpt henne och skulle hem så fick hon ligga i baksätet med mig.
Jag ignorerade henne totalt.. När Pappa och Milla gick in och handlade på
konsum här i Norberg satt jag kvar..
Då kröööp hon till mig och försökte gömma sig bakom min rygg (hon var rädd)
jag bah lyfte undan henne till andra sätet och fortsatte ignorera henne. Så ELAKT!
Då kom hon och gnydde samtidigt som hon kättrade upp med framtassarna och
liksom kramade mig...
PANG BOOM CRASH JAG SMÄLTE!
Jag smälde nå så otroligt! Sen dess har hon varit min BÄSTA vän och den jag skulle
döda mycket och många för.. Efter det har jag slutat ignorera andra hundar också.

Går inte att med ord beskriva hur mycket jag Älskar Wilma. Min bebis det..


 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Fick fan ta en pisspaus mitt i det inlägget!!! satan va långt, good girl :)

2009-02-04 @ 08:31:55
Postat av: Denise Dajnajs Dellinore Nisan what ever you like

Hehehe =)

2009-02-04 @ 09:47:24
URL: http://inteutanminmossa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0