Uffe?

Olala jag har stigit i graderna också.
Inte nog med att jag ska städa, nu ska
jag tvätta kissiga sängshitts också..
Det är bara att tacka och ta emot och snabbt som attan
springa in till damernas och gråta en skvätt.
Tycker jag har genomlidigt kiss för en livstid nu..
Men jag fick en nyckel iallafall. Jag äger en nyckel.
Släng dig i väggen snart är jag chef.

En fråga till Mr Vilda Bill: Vilka färger kan det handla om?
Rött är ju givet? För blod färgar ju av sig han man märkt...

Nu står Conny och smyger för att försöka kolla vad jag håller på med.
Bäst att visa han lite bilder på brudar så han tar en sväng till toan så
jag kan va ifred.

Det här med att sluta röka går inte så bra alltså.
Men iof så röker jag inte hemma.
Pappa är ju i stroke tagen så det är bäst så.
Jag vet nog att han smygröker på dagarna, gäller
bara att ta han på bar gärning..

Nä man håller på att storstäda i sy verkstan, ska la fortsätta.-.
Och köra lite balla balla på provdockan.
Maria är ju inte här så...
Maria imorgon blir det BALLA BALLA til tusen..





Kommentarer
Postat av: Vild3bill

Såå nyfiken du är!! :) Skulle tro att det är väldigt personligt. Men forskning inom området har sett tendenser på att kulör ändringarna beror på humöret på personen i fråga... Skogstokig har jag aning om vad den ger ;) det är bara att hålla huvudet kallt, ta av dig mössan, å vänta in påsken. Wicked Wickedi Wick, uppsala is the shit!

2009-02-05 @ 14:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0