Sjung för gamla Djurgårn nu, sjung av hjärtat sjung

oh herrejävlar, man försov sig idag.. Tror du jag är död nu eller? Jo det tror jag.
Jag sprang faktiskt...nån meter..
Filmer och bilder från igår kommer senare idag.. Hade jävlarns roligt..
J har masakerat massakerat mina axlar.. Ont ont ont..

Sådär..Nu har man skickat efter dommA här fina grejjenA.. =)


Veeeeeldans fin veeeeeldans fin....
Morgon shopping är den bästa shoppingen.
Öh dö, det är ju lön redan på fredag såg jag nu..
Eller ja nästa fredag då.. close enoblah blah.

Jag hade ingenting kul att skriva om märkte jag nu..

Haha nån japanes minister har fått sparken pga av fylla.
Det jag säger. alkohol är bajs..
Haha, för mycket hostmedicin? jo kiss my ass scarface..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0