Denise blickar mot framtiden

Man skulle skaffa sig en lapp tammefan..
En som torkar renar och åker scooter på dagarna...
Så ska han/vi äga ett träsk med massa hjortron som man säljer till stockholmarna för överpris.
Vi ska bo vid ett träsk på ena sidan, skog på andra och en älv till höger.
Utsikt över älven till tusen.. Så ska jag fiska öring..
Ett hus/stuga med eldstad, bastu, jacuzzi så ska han ha massa mukkler och va råsnygg.
Sen är det en fördel om han är stum och döv.. Stor snopp ska han ha med..
Ja just ja, stoleken hade tydligen ingen betydelse.
Han ska ha en sån där rutig flanell shorta..

Dagarna i ända ska jag sitta där och sticka raggsockor
och lovikavantar medans jag tittar på oprah och martha..
Dricka varm choklad med marshmallows & käka kladdkaka...

Inga barn ska vi ha.. En liten tax som heter Annika. hans renar också då.
Frammåt fyra tiden så kommer grann kärringen och lagar mat åt oss.
Hon ät kock och kommer från göteborg, hon saknar att laga mat åt folk så det
är inte för att jag är lat.. man är ju snäll... HOST
Efter maten blir det sällskapspel med grannarna..
Troligtvis monopol men på sommarn kör vi lite kubb.
Sen har vi tok sex hela natten.. Jo för han är bra på det också..

Han måste snusa också.. Dricka pilsner i måtta. Och lukta armani blandat med ren.

När han inte har scootern så lånar jag den till mina fjälluggle studier..

Denise har kommit fram till hur hennes framtid SKA se ut!!!





Kommentarer
Postat av: Emma Damm

Tack så jättemycket :-) kram

2009-02-23 @ 11:51:30
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: ylle

men haha! Så underbart. jag delar din dröm måste jag nog säga:)

2009-02-24 @ 10:54:23
URL: http://yllegarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0